zgłoś się do WRITER TOUR'a i spróbuj swoich sił w pisaniu!


Mam dla Was kolejną wiadomość na dziś :) A mianowicie - postanowiłam zorganizować Writer Tour.

CO TO TAKIEGO I DLACZEGO POWINNAŚ/POWINIENEŚ WZIĄĆ W TYM UDZIAŁ? ;)

Writer Tour to pisarski odpowiednik Book Tour'a. W tym przypadku każda osoba, która się zgłosi, będzie miała do napisania kawałek historii w zeszycie, który następnie przekaże dalej. Ja piszę pierwszą część, a następnie puszczam zeszyt w świat, na końcu on wraca do mnie i dopisuję zakończenie. Później udostępnię Wam całość do przeczytania. Jak się domyślacie, im więcej osób, tym więcej zabawy i tym lepsza (i bardziej szalona) historia wyjdzie na koniec :) Brałam ostatnio udział w takiej akcji, byłam przedostatnia w kolejce i to, co osoby przede mną tam upisały, no to mówię Wam - poezja haha :D

Tematykę, miejsce akcji, bohaterów, gatunek i całą resztę wybierzemy wspólnie - w ankiecie, którą stworzę i udostępnię wszystkim uczestnikom w przyszłym tygodniu.

Czas zgłoszeń - do środy (27.09) włącznie (ale jeśli się spóźnisz to spokojnie, jakoś Cię wcisnę :) )

Gdzie można się zgłosić? TUTAJ - żebym miała wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu.

Wydaje mi się, że to tyle, ale jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało :)

No i serdecznie zapraszam do udziału, a jednocześnie gwarantuję świetną zabawę :)

Komentarze

Popularne posty